Itsetuntohaasteen löysin jostakin blogista. Oletan, ettei kukaan minua ehdi haastaa, joten tässä on listani. Ottakaa omaksenne, jos koette tarvetta boostata itsetuntoanne.

Itsetuntohaaste

Tehtävänä on luetella viisi asiaa, jossa on hyvä:

1. tekemään villasukkia
2. kuuntelemaan kaverien huolia
3. opastamaan tietokoneen käytössä
4. pitämään paikat järjestyksessä
5. leipomaan

Selkä on ok, joskin kipeytyy pitkästä istumisesta. Ja tälle viikollehan palavereita riittää. Korvien välikin on ihan kivassa jamassa. Lääkkeen lisäys ei ole ainakaan tuonut lisää sivuoireita, joten todellakin toivon, että tämä sopii. Töissä on ihan ok olla, vaikka...

... eräs ihminen oli vihjannut suoraan noin 10 hengen porukalle, että minä olen ilkeä, paha ja provosoiva ihminen, kun kannustan työntekijöitä tiettyyn käytökseen. Meillä on epäselvyyksiä töissä, joita koitetaan selvittää ja asemastani johtuen olen aika paljon johdon ja henkilöstön välissä. Ilmapiiristähän ne olivat työterveyshuollossakin kovin kiinnostuneita. Siitä, miten esimiehet pitää alaisistaan huolta jne.

Kyllä sitä on kaikenlaista kummaa nykypäivänä töissä. Olisi niin ihana keskittyä vain itse työntekoon eikä hoitaa ihmissuhdeviidakkoa. Suurin osa on ihan ok tapauksia, mutta kyllä tässäkin talossa on eräitä, hm, kauniisti sanottuna sosiaalisilta taidoiltaan heikkoja yksilöitä.

Mutta päivä kerrallaan. Turha mun on noista stressiä repiä.