10 vuotta sitten minä...
1. kirjoitin ylioppilaaksi
2. löysin sisälläni asuvan biseksuaalin
3. muutin nykypaikkakunnalle

5 vuotta sitten minä...
1. opiskelin
2. olin pienen lapsen äiti
3. podin ensimmäisen kunnon hypomanian

3 vuotta sitten minä...
1. aloitin työt nykyfirmassa
2. sain vihdoin kunnon psykiatrin
3. vietin ensimmäistä "oikeaa", ansaittua kesälomaa

1 vuosi sitten minä...
1. aloitin opinnot uudestaan
2. sain sopivan mielialalääkkeen
3. päädyin luottamustehtävään

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen potenut masennusta
2. ollut sen takia sairaslomalla
3. ja saanut työpaikalla koulutusta, jota olisin tarvinnut jo aikaa sitten

Eilen minä...
1. olin kotona koko päivän
2. söin lounasta vanhempien kanssa
3. nauhoitin Teho-osaston

Tänään minä...
1. katson Lordia telkusta
2. löhöilin, kun lapsi oli poissa kotoa
3. kävin päivällä kaupassa ja postissa

Huomenna...
1. pitää tehdä jotain eteisen kuramatolle
2. katson kai Teho-osasto-nauhoituksen
3. voisi pyöräillä taas jonnekin

Ensi viikolla...
1. jatkan työssä uusia hommia
2. pitää palauttaa kirjaston kirjoja
3. on pakko lukea tenttiin

Loppuvuoden tavoitteenani on
1. kehittyä työssäni (plää, tylsä tavoite)
2. saada opintopisteitä jonkin verran kasaan
3. luoda hyvä hoitosuhde uuteen omahoitajaan