Siis ihan fyysisesti tällä kertaa, ei henkisesti :) Olen koko viikon ollut vähän surkeassa jamassa, paleltaa ja hikoiluttaa vuoronperään, mitään ei jaksa, päätä särkee. Kävin muista syistä lääkärissä maanantaina ja pistin alkuviikon huonon olon sen piikkiin, toimenpiteen jälkeen kun lupailtiin mm. selkä- ja alavatsakipuja ja ehkä vähän lämpöilyäkin. Mutta päänsärky ei pitäisi kuulua oireistoon eikä oksetuskaan :P Joten kyllä tämä joku flunssapöpö on pakko olla.

Eilen tulin töihin sinnillä, oli palaveri 9-12. Sellainen jonninjoutava kakanpuhumistilaisuus, jonka puolestavälistä lähtien oli ihan kamala pissahätä ja vilu. En kehdannut lähteä pois, kun paikalla oli todella iso herra... Sain vain kuulla, kuinka minun pitäisi olla enemmän asiakassuuntautuneempi ja myyntihenkisempi. Olen oikeasti aika epäsosiaalinen.. Tai no. En ole se, joka ensimmäisenä ottaa kontaktia vieraisiin henkilöihin, mutta tulen kyllä toimeen tarvittaessa. Mieluiten toimin tutussa ympäristössä ja kaipaan jonkinlaisia raameja toiminnalleni, minkä jälkeen voin tehdä töitäni aika itsenäisesti.

Myyntityöhön minusta EI ole. Taitoni ovat ihan muilla aloilla. Piste. En tiedä, miten em. vaatimus vaikuttaa toimenkuvaani, mutta miehelle sanoin eilen, että lisää liksaa en ala tuosta tehtävästä pyytämään, mieluummin elän nykypalkalla ja jätän markkinoinnin muille. Olen yksinkertaisesti huonoa mainosta asiakkaille, inhoan työmatkoja ja haluan tiettyä ennustettavuutta työltäni, vaikka siinä nykyisellääkin tulee yllätyksiä aika ajoin. Yllärit kuitenkin liittyvät tarkkaan rajattuun alueeseen ja siinäkin hankalinta ovat asiakaskontaktit ("Miksei tää toimi?!?").

Luulisin, että olen realistisesti miettinyt heikkouteni ja vahvuuteni, ja että tämä on koko yrityksen etu, että kerron asiat rehellisesti pomolle. Eikö kuitenkin jokaisen hyviä puolia pitäisi käyttää eikä pakottaa muottiin, joka ei kerta kaikkiaan ihmiselle sovi?

Turkanen soikoon, teen nykytyöni tunnollisesti, olen välillä sairaana töissä, hoidan työasioita vapaapäivinä jne jne. Eikö jo tästä sietäisi saada palkankorotus? En minä sitä kyllä sinänsä kaipaa; palkankorotus tietää vain lisää vaateita ;) mutta kyllähän se vähän ärsyttää, kun tiedän olevani matalapalkkaisin tässä asemassa oleva henkilö. - Ja ainut nainen, yllättäen :P

Vali vali. Nyt lepään ja ajattelen mukavia. Nukuin yllättävän hyvin viime yönä, ilman nukahtamislääkettä. On vain ollut hirveä jano koko viikon ja heräilen öisin vessaan. Heti iskee pelko, että kyse on diabeteksen puhkeamisesta. Minähän olen d-hoitajan seurannassa, kun kuulun riskiryhmään. No, eiköhän se siitä. Pitää piikittää, jahka saan tämän nettiin ;)