Ostin muuten kesälomalla uudet hienot rintsikat. Tänään löysin tämän testin.

Your Boobies' Names Are...
boobies.jpg
Blouse bunnies
Boobie Name Generator

Lisäksi tällainen meemi tuli vastaan:

Kopioi meemi ja  laita rasti VAIN SIIHEN TEKOON, mitä sinä olet tehnyt viimeisen vuoden aikana,
ja lisää rimpsuun lopuksi yksi oma teko vuoden ajalta.

1. Olen viimeisen vuoden aikana pelannut lautapeliä. X
2. Olen kulkenut liukuportaita väärään suuntaan.
3. Olen antanut jollekin itsetekemäni lahjan. (kortteja kyllä)
4. Olen istunut nurmikolla syömässä. (kiikussa ja hiekkarannalla vain)
5. Olen heitellyt lumipalloja. X
6. Olen potkiskellut syksyn lehtiä kävellessäni...
7. Olen avannut oven muille kulkijoille ikää katsomatta. X
8. Olen kuullut salaisuuksia, enkä paljastanut kellekään. X
9. Olen antanut muutaman lantin tuntemattomalle... X
10. Olen puhunut itsekseni. X
11. Olen puhaltanut voikukan haituvia... X.
12. Olen puhallellut saippuakuplia... X
13. Olen viimeisen vuoden aikana muuttanut.
14. Olen käyttänyt työaikaa nettisurffailuun. X